22 listopada 2023

Marketing oferty nieruchomości - 
Klucz do szybkiej i skutecznej sprzedaży. 

Czy wiesz, że odpowiedni marketing nieruchomości to klucz do skutecznej sprzedaży? Marketing nieruchomości to w obecnych czasach podstawowa oferta biura nieruchomości.

A przynajmniej tak powinno być. Niemniej w przypadku niektórych agencji nieruchomości marketing oferty wciąż pozostawia wiele do życzenia lub też wcale nie jest praktykowany. Szkoda, bo dzięki odpowiedniej oprawie medialnej oferty można szybko i skutecznie sprzedać nieruchomość oraz budować swoją markę w oparciu o jakość. Korzyści znacznie przewyższają ryzyko. 

 

Sprzedaż nieruchomości to nie jest tylko jej opis uzupełniony o zdjęcia na portalach ogłoszeniowych. Czasy się zmieniły, grupy docelowe są obecne w social mediach, zatem kanały dotarcia do tych grup powinny być do nich dostosowane. Gdzie i jak szukać klienta? Na to pytanie odpowie dobrze skrojona strategia marketingowa agencji nieruchomości. 

 

 

Czym jest marketing nieruchomości? 

 

  • To przede wszystkim profesjonalne zdjęcia nieruchomości, wykonane dobrej jakości aparatem fotograficznym, ukazujące atuty nieruchomości. Dobra fotografia pokaże atuty nieruchomości, sprawi, że ogłoszenie będzie wyglądać estetycznie a odpowiednio dobrane zdjęcie główne zachęci potencjalnych klientów do odwiedzin ogłoszenia. 
  • Home Staging, który zaprezentuje nieruchomość w korzystny dla odbiorcy sposób. Czasami wystarczy naprawdę niewiele, aby zmienić charakter nieruchomości. Home staging to nie tylko dekorowanie, to też uprzątnięcie nieruchomości, nadanie jej stylu, zwiększenie potencjału i jednocześnie - podniesienie wartości. 
  • Odpowiednio przygotowany opis nieruchomości, który wyczerpie wszystkie najważniejsze informacje o nieruchomości. Opis to nie tylko suche fakty typu ,,mieszkanie znajduje się w (...), położone jest na(...), składa się z (...)''. Aby dotrzeć do większej liczby osób opis ma być dopracowany, przejrzysty, lekki w czytaniu a jednocześnie zawierający wyczerpujące informacje. 
  • Promocja na social mediach, ponieważ media społecznościowe to miejsce, w którym możesz znaleźć klienta oraz docierać do szerszej grupy odbiorców. Obecnie social media stanowią duży odsetek sprzedaży. Dedykowane grupy na Facebooku czy samodzielna promocja na profilach firmowych to bardzo dobre miejsce do sprzedaży oraz poszukiwań. 
  • Promocja oferty w sieci w tym na portalach ogłoszeniowych. Bez dwóch zdań agent nieruchomości musi skutecznie promować nieruchomości, które ma w obsłudze. Służą do tego zarówno dedykowane serwisy ogłoszeniowe jak i wspomniane powyżej social media, które również umożliwiają dodawanie płatnych reklam. 
  • Film, rolka, krótka prezentacja medialna lub trailer z nieruchomości. To stosunkowo nowy trend promocyjny, ale niezwykle skuteczny! Można to uznać za świetny wyróżnik oferty - nie każda bowiem ma nagrany film promocyjny. Jeśli oferta została wzbogacona o film, staje się atrakcyjniejsza, pozwala też odbiorcy obejrzeć nieruchomość bez konieczności osobistej wizyty. 
  • Wirtualny spacer 3D. Nowy wymiar prezentacji nieruchomości - bez wychodzenia z domu, może znaleźć się w wirtualnej przestrzeni i dokładnie zajrzeć w każdy kąt. 

 

 

 

I nie jest to katalog zamknięty. Żyjemy w czasach, w których promocja i marketing to nieodłączny element sprzedaży. Jeśli zatem chcesz skutecznie sprzedać nieruchomość, wybierając biuro nieruchomości sprawdź, w jaki sposób promują swoje oferty i czy kierują się powyższymi punktami. 

Dobry pośrednik nieruchomości wie, w jaki sposób dotrzeć do grupy docelowej, jak odpowiednio wypromować ofertę, aby dotarła ona do potencjalnego klienta, współpracuje z profesjonalnym fotografem i home stagerem (chyba, że samodzielnie wykonuje home staging), biegle posługuje się w social mediach i wie, jak zrobić ,,klikalne'' ogłoszenie. 

 

Sprzedaż nieruchomości to nie jest tylko wykonanie zdjęć aparatem telefonu komórkowego i zrobienie szybkiego opisu! Aby ogłoszenie było w pełni dopracowane, profesjonalna agencja nieruchomości będzie pracowała nad każdym elementem skutecznego marketingu nieruchomości, od profesjonalnej sesji zdjęciowej po copywriting oferty. 

 

Odbiorcy treści lubią rzeczy ładne. Dlatego tak ważne jest, aby odpowiednio promować oferty dbając jednocześnie o aspekt wizualny jak i jakościowy. Nasza agencja wie jak to zrobić, aby doprowadzić do skutecznej sprzedaży! 

 

Bez dwóch zdań warto zainwestować w dobry marketing nieruchomości. Indywidualne podejście do każdej sprzedaży i dostosowanie narzędzi marketingowych do konkretnej nieruchomości może zdecydowanie podnieść szanse na szybką i skuteczną transakcję. 

 

Polityka cookies

Polityka Prywatności

Copyright © 2024 Simple Investment Nieruchomości. All rights reserved.